For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Tuesday, March 31, 2009

Menu Hari Pertama Atkins

Menu sy untuk hari ni ialah...

Breakfast
1. kopi radix satu cawan (kopi yg dinyah-kafein)
2. telur setengah masak satu biji


Lunch
1. ikan keli bakar cecah kuah asam (beli je kat kedai...hehe)
2. ulam2 cecah sambal belacan
p/s : kuah asam n sambal belacan ade karb ke??sy rase xde..tp belacan ade letak tepung ke kalu buat?tak tahulaaaaaa...isk3...anda rase?

Dinner
1. sup ikan merah (bakal dimasak..)

Supplement
1. Kapsul Roselle HPA, 2 biji pagi dan 2 biji malam..(sumber vitamin C...)

sy tak amik makanan perantara...kalu sy rase lapar, sy akan minum air...sy ni kuat minum air masak, so, tak risau sgt kadar pengambilan air..setiap hari memang berbotol2 air sy akan minum...insyaALLAH mmg lebih dr 8 liter sehari...hehe..

harini anda makan ape??
Jomlaa share ngan kami..
kalu ade resipi diet yg sedap2 ke, PM sy ye..
nanti sy postkan....

2 comments:

wawa pucca said...

hoho

bagus

hehehe

ni atkins kan

jap apa aku mkn:

pg: teh tarik
biskut jacob
yong tau fu

tgahhari:
makcik bagi aku pau ayam
kena la makan
hu

mlm: belum tahu



apa nye diet aku ni?
komen sket beb

Zulaikha said...

ko nak buat atkins ke?
kalu yg ko senaraikan ni bukan atkins..
byk carb (susu dlm teh tarik, yong tau fu byk tepung, biskut jacob and pau ayam ade tepung/karb)..
tp kalu bukan atkins, mane buah mane sayur??
hahaha..
tp oklaa ko tak amik nasi kan..kurang sikit karb..
pengkritik tak bertauliah...
gagagaga..

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.