For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Monday, September 1, 2014

Doorgift tertinggal angkara ice cream

Semalam 31 Ogos 2014 kawan sekolah encik suami jemput ke majlis perkahwinan adik dia...

rezeki kami di ajak duduk di meja VIP.. mmg seronok laa sbb makanan dihidang depan mata...memang best laa dpt makan tambah2... yg paling best kami dihidangkan dgn kambing bakar with blackpepper sauce.... satu pinggan tu kami habiskan!!

Kemudian, kami makan cendol pula... masa mengadap cendol, tuan rumah beri kami 2 beg doorgift VIP.. siap ade bunga telur..happy sgt2 mase tu... siap amek gambar kaaauuu....

Sebelum tu, byk kali dah ckp dgn encik suami..."ada ice cream laa..jom pg amekkk...yum3"

Sampai marah encik suami suruh cepat habiskan cendol sbb nak ice cream...
Pastu..kite siap ckp... "lepas dpt ice cream, kite terus balik yee..."

Lepas dpt ice cream, ktorg pun cepat2 keluar... sbb nak selfie dgn ice cream!! Pastu terus masuk dlm kereta dan balik ke rumah...

Kat rumah pulak, lepak2 bukak hp...tetiba nampak gambar 2 bag doorgift..alamaaakkkkk!!!!!

Baru teringat doorgift yg ktorg dapat tu tak amekkk...cantikkkk jee tinggal atas meja.... hahaha...

Seperti biasa...
"B laaa ni tak amek!!!"
"Apee pulakkkk????"


No comments:

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.