For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Wednesday, September 3, 2014

Angsa SIL

Sepasang angsa ni jantan dan betina dibeli oleh kakak ipar sy dua tahun yg lalu... mase beli tu, baby lg... skrg dah besar n berat...

Dua2 ekor ni manja betul dgn SIL.. yelaaa dia yg tukang bela n bg makan...mane tak sayangkan...

Kdg2 mengada minta dukung untuk masuk reban..suruh masuk sendiri tak nak...hehe

Dgn encik suami pun same... nampak je encik suami berlari terkedek2... gesel2 kat badan kaki suami....

Aku???

Hahaha..menyampah... bila nampak, confirm kena sudu... diorg kejar beb... menjerit terlolong ku dibuat nya...sebelum turun dr kereta, mmg make sure dorg dlm reban... kalau tak, tak pasal kena sudu...

Setakat ni tak pernah kena lagi...hampir kena ade laaa... tu pun mujur sedar dorg dtg dr belakang...

Biasa laa angsa ni kan... kalau tak kenal, dorg mmg akan kejar n menyudu (patuk dgn paruh)...pastu buat bunyi alarm... bising gilerrrr....

Ni laa tujuannya bela angsa... sebagai penjaga biri2...ganti anjing... takde sbb pun nak pelihara anjing sbb angsa adalah alternatif nya...

Selain itu, mak mertua kata tahi angsa ni ular tak suka.. dia kata semenjak ada angsa ni, kelibat ular jarang nampak dah..kalau dulu, selalu sangat....

No comments:

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.