JAMU SERI PEMIKAT

JAMU SERI PEMIKAT
Untuk order, whatsapp Ika 012-2604959

Wednesday, October 20, 2010

Jarang Update...

Salam semua...
Apa khabar?Macam mana diet?hehe..
Harap2 this week semua contestant bersungguh2 untuk turunkan berat...

Pada mulanya, Ika ingat Ika tak nak join sekali.Tapi bila tengok berat Ika dah tak berada di angka 9 lagi, Ika dah mula risau...huhu...

Tak sedar sebenarnya berat dah naik.Sebab dah lama tak timbangkan.Itulah sebenarnya penting untuk kita timbang berat selalu, supaya kita peka dengan keadaan badan kita terutama sekali dari segi kesihatan.

Sejak menjak ni saya dah takde idea nak post artikel apa.Rasanya semua artikel tips dan petua menguruskan berat badan saya dah publish disini.Ada juga tips dari luar negara, tapi saya yakin ramai yang tak baca kan kalau saya postkan.Sebab saya boleh nampak, kalau saya post artikel bahasa Inggeris, bilangan yang masuk untuk membacanya adalah sedikit.(Saya tak pentingkan traffic untuk nuffnang, iklan atau sebagainya, tapi saya pentingkan berapa ramai yang menerima ilmu yang saya kongsikan.Selama ni pun saya tak desak sesiapa untuk beli produk saya.Jarang pun promote produk.Rezeki di tangan ALLAH.Saya redha je.)

Nak translate artikel english, saya tak berani..Takut salah info..Tengoklah macam mana nanti.Harap2 ada pakar2 dietician atau nutrition atau doktor obesiti yang keluarkan artikel yang menarik.

Oh ya!Tips dan petua dari majalah RAPI pun berguna.Belilah atau langganlah majalah Rapi tu..Saya ingat nak ambil je tips dalam buku tu, tapi tak berani pula nak publish.Dan lagi satu hal, kalau ambil dalam majalah, kena type laa pula kan...hehehe...

Yang mana pembaca blog ni yang ada tips dan petua yang nak dikongsi, boleh la email saya di alamat zukawaii at gmail dot com...

InsyaALLAH, saya akan cuba dapatkan artikel yang menarik untuk bacaan anda semua.

No comments:

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.