For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Thursday, February 11, 2010

Pemenang dan Jawapan Contest Cuba Teka

salam..

oklah..pemenang sudah dijumpai...
jadi contest secara rasminye telah pun ditutup...
Jawapan2 contestant juga telah di publish...

daripada 12 org contestant (exclude 2 org kwn sy), sorg aje yg betul...
kalau sy tak extend tempoh contest, mmg takde pemenang laa jawabnye..
jadi, inilah jawapannye..




hampir semua jawapan yg diberikan ialah sy diapit oleh dua org perempuan cina..
hahaha..sy tidak secomel itu lah!!
keh keh keh...

oleh itu, pemenang nya ialah


MALBATT



tahniah!!sila email sy nama penuh, alamat surat menyurat dan no. telefon utk penghantaran hadiah yee... zukawaii at gmail dot com


terima kasih kepada yg lain kerana sudi join..lain kali sy buat lagi..insyaALLAH kalau murah rezeki..hehe

3 comments:

Mia-Ina said...

alamak...dah agak ...x sangka pulak..huhuhu....kte tersalah teka...pepun....gambar ni tetap kenangan utk ika kan?tul tak?

nazliahnazeer said...

aarrgghh! biar betul! haha. ramai plak tu teka jwpn sama yg salah. lol igt time ni kak ika pakai spek. lainnye muke. hehe

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

hahaha..rupanya salah teka...lain sgt r..ingat ms skolah pakai spek..sbb tu cari yg pakai spek..rupanya salah sama skali..hehe

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.