For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Thursday, February 11, 2010

Kandungan Kalori MARS choc Bar





SATU BAR COKLAT MARS MENGANDUNGI 1086 KALORI!!
BIAR BETIK???


p/s : coklat ni la sy dok mengidam setiap kali first day PMS!!fiuhhh...so, kalau makan satu bar coklat MARS, dah tak leh makan laa gamaknye...org2 JM5 lagi laa, tak leh makan langsung..sebab dah lebih 1000 kalori..TERLEBIH SUDAH!!

lepas ni, ika kena makan setengah bar je..lagi setengah sedekah kat adek..UWAAA!!!


5 comments:

Anonymous said...

eh bukan seribu lebih la..yg kat bawah dia tuh..259kcal..kan?

eynda said...

Ika...259 kalori je...

Zulaikha said...

a'ah ek...baru nampak..huhu..
ape beza kalori energy (kJ) dgn kcal??
plastik MARS yg ika makan ni takde pun kcal..dia ade kJ je..and its 1910kJ utk 100g..huhu..
gmbar kat atas tuu ihsan pakcik google..mesti overseas punye..

~mrs azmi~ said...

klu terlebih kalori kire kasi rewardla sikit.. kan?

Batdeaz ~ i'm keeping the other half said...

kilojoules dan kalori lebih kurang sama. mcm meter ngan kaki. kalau nak kira boleh guna ini ~ 1 Calorie = 4.184 kilojoules

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.