JAMU SERI PEMIKAT

JAMU SERI PEMIKAT
Untuk order, whatsapp Ika 012-2604959

Wednesday, December 30, 2009

Anonymous *tolong la letak nickname=)

1. Bagaimana saya berusaha untuk kurus?
–Saya kurangkan makan makanan yg berlemak, mengira kalori mengikut keperluan badan dan membuat senaman sekurang2nya 4x seminggu.

2. Apakah perkara pertama yang akan saya lakukan setelah impian mencapai berat ideal tercapai?
–perkara pertama yg hendak saya lakukan? Saya hendak pergi mendaki bukit ke..gunung ke…tak kisah le gunung apa pun..teringin sgt! Skang gumuks susah nak panjat..dah berat ideal nnt mesti senang nak panjat kan?


Saya suka baca blog DIARI XXL kerana ....

Saya suka kerana blog ika ni banyak informasi yg berguna. Selain itu..saya dapat menaikkan semangat saya utk meneruskan perjuangan ini sbb saya tahu bukan saya seorang saja yg mengalami masaah kegemukan yg dasat ini! . Semangat makin naik hendak berlumba dgn Ika..jangan marah haa ika… Teruskan usaha anda..


***

Apa komen anda?

2 comments:

gebu's fairy tales said...

ika..tu akak punya le..kihkih anonymous lak gi nyerrr sowiii

Ika Zulaikha said...

u nak lumba ngan i??????????????

I LIKE!!

hehe...

thanx ye atas kata2..buat ika bertambah semangat plak..chaiyok2!!

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.