For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Saturday, January 2, 2010

JUARA CONTEST 1ST ANNIVERSARY DIARI XXL

Salam sume..
maaf ampun diminta kerana terlewat mengumumkan pemenang..
di ambang tahun baru, line internet pula problem..
tersekat2 macam kereta pancit je..geram betul..

sy ucapkan jutaan terima kasih pada blogger2 dan reader2 dibawah kerana sudi menyertai contest yg tak seberapa ni..hadiah pun satu jer..bukan kedekut, tapi takde budget..huhu
mudah2an dimurahkan lagi rezeki selepas ini..amin..

Peserta Pertandingan..

1) Adlynna

2) Mia-ina

3) Nana yusof

4) Ninie

5) NJ

6) Shazwani

7) Nadia Yuna

8) Debu Fairy's Tale


***

bagi jawapan peserta, markah di adili dengan jumlah isi yang diberikan serta cara penyampaian...

Jadi pemenang bg contest ini adalah yang memberikan isi yang terbanyak dan cara penyampaian yang terbaik...

dengan ini dengan lafaz bismillah sy umumkan pemenangnya adalah...


CIK NADIA YUNA !!!

tahniah ye kak..nanti email ika, nama penuh, alamat surat-menyurat dan no hp yee..

TERIMA KASIH sekali lagi atas penyertaan sahabat2 sekalian =)

P/s : selamat tahun baru semua!!


1 comment:

Nadia Yuna said...

Salam ika,

terima kasih! speechless akak neh. huhuh. lambat akak sedar ika dah announce. Hari ni 'hati mendung' sikit. Terubat bila tengok entri ika ni.

thanks dear.

nanti akak email eh

'mendung2' camni cepatla akak turun berat. otomatik neh =p

sayang ika! thanks again dearr =)

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.