JAMU SERI PEMIKAT

JAMU SERI PEMIKAT
Untuk order, whatsapp Ika 012-2604959

Saturday, April 18, 2009

Hina Sangat Ke Aku Ni Rupa Macam ni...

Thursday, December 18, 2008
kata, pekik dan hamunan by tuty jaded at 1:49 AM

aku tak faham.
sungguh x paham.

korang ingat seronok ke jadi orang gemuk ni?
seronok ek tak bleh pakai baju cantik-cantik?
seronok kot bila orang mengata2.

'muda-muda lagi gemuk.dah tua ntah macam mana'

gamaknya korang ingat orang gemuk ni buta kot.
rumah dia takde cermin.
tak bleh tengok rupa sendiri.
kena dengar komen cibai dari orang lain untuk nak sedarkan diri.

aku betul-betul sakit hati.
sakit hati sampai aku nangis sebelum masuk class and continue teaching.
tak dapat dibendung.

dalam 120 minit aku mengajar, ko sempat lagi nak promote slimming programme ko yang sial tu kat aku.

'bukan apa..tanak kedekut ilmu..'

THE HELL.

I am so sick and tired of people macam ni.
They make me feel like i am a visible sinner for being fat.

Korang ingat aku x penah usaha?
Korang ingat aku duduk rumah makan 24 jam?
Apa korang tau pasal aku?

SIAL.

Takpe la. Aku diamkan aja. Sapa la aku.
Gemuk.
Kalo molek tu, cakap apa pun orang dengar.
Bodoh pun orang suka.
Ketawa mengilai lagi la orang suka.

Aku lupa.
Gemuk ni tak sedap dipandang pun.
Apatah lagi untuk didengar mahupun diakui.
Tak mengaku kenal si gemuk ni.

'Aku kawan yang kurus cantek je
Nak kawen lagi la dengan yang ada curve cantek molek.'

Tiba masa si gemuk tong ni la ko cari balik.
Cakap bende2 tak senonoh.
Mati hidup balik aku sumpah ko.
Jangan risau.
I pray that you rot in hell.

Dah la.
Sedih aku ni ntah bila boleh ubat.
Biar la.
Mengomel pun benda sama.
Biasa la. Sapa la aku.

Gemuk.

No comments:

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.