For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Tuesday, September 23, 2014

Warung Poksu Moksu

Kedai makan ni terletak di Tanjung Lumpur... dari arah Kuantan, kedai ni terletak di bhg kiri jalan...
Sy mmg akan lalu gerai ni kalau nak balik ke Pekan dr Kuantan... Org punya laa ramai...kereta bersusun park tepi jalan...

Curious jugak ape yg best..tp setakat lalu je laa.. xde perasaan pun nak singgah sbb tgk ramai sgt org..jd serabut...

Last week, sy ikut SIL ke Kuantan..balik je dia singgah gerai moksu poksu ni belanja makan tghari..
Bila tgk je makanan2 dia, pening tak tau nak makan ape... byk benda bergoreng tepung...nasi berlauk dia pun tak membangkitkan selera sy...

Sy cuma aim sotong goreng tepung jee.. tp syg nyeee stok sotong tak sampai lagi...
Last2 amek 2 cucuk fishball goreng tepung, 3 ketul sata n semangkuk laksa....
Rasa??

Biasa2 sahajaa....

No comments:

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.