For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Saturday, August 23, 2014

Rumah Terbuka PM di Pekan Pahang

Harini berpeluang ikut kakak ipar ke rumah terbuka perdana menteri yg juga merangkap wakil Pekan, DS Najib Tun Razak...

Seronok laa jgk ke sana..dapat makan free kan... cuma sy tak berkenan dgn perangai masyarakat sini yg suka merebut makanan... macam tak makan setahun je!!! Hahaha.. tp seronok tgk gelagat org2 yg mcm tak pernah makan ni kan..huhu

Byk jgk juadah yg ade... cuma tak berapa nak makan sgt laa sbb org punya laa ramai... amek mane yg dan je...

Xpelaa..pengalaman... kalau kakak ipar x ajak, mmg ku tak pergi... tahun depan pikir 50 kali nak pergi ke tak!

Gambar kt bwh ialah souvenior...mcm nak selak amek...berhimpit2 mcm sardin... mula2 ingat tak jd amek...sekai ktorg dah terperangkap dalam lautan manusia...terpaksa laaa masuk ke barisan berebut2 dgn org yg takde akal... kite berebut nak keluar utk amek oksigen tak tercemar!! Yg lain tuuu mcm kemaruk sgt dgn doorgift Najib..manusia ohh manusia...Hehhhhh...

No comments:

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.