For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Thursday, August 14, 2014

Ini Rare...

Hehe.. kat sini saya duduk taman perumahan yg dikelilingi kampung...

Jadi segala binatang ternakan seperti lembu, kambing, ayam mmg menjadi kebiasaan merayau-rayau di kawasan perumahan....

Malam2 selalunya sy akan buka pintu rumah supaya angin laut yg sejuk dpt masuk...selak dgn kotak tisu je.. n pada masa inilah kucing liar amek kesempatan utk masuk rumah n lepak bersama kami..hehehr

rumah sy mengadap laut... tp xdelaa nampak laut terus... depan rumah hutan paya bakau dan kemudiannya laut...

Kejadian malam td sgt laaah memeranjatkan...sedang leka kami suami isteri menonton tv, tiba2 ada kepala menjulur masuk pintu...

Terkejut kami laki bini!! Hahaha..nasib baik dia tak berani nak melawan setelah dihalau...

Yg tak tahan nyee, Kucing kami yg duduk ditepi pun berteriak sama... kelakar betul!!!

1 comment:

Fara Dilot said...

hahahah comelnyehhhh.... mmg best la kan.. alahai

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.