For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Tuesday, June 3, 2014

Pencuci Baju

Heboh konon nya liquid cuci baju ni stok reject dr kilang... siap dgn softener downy.. so baju akan bersih, lembut dan wangi...

Satu botol besau, 10 liter - RM33..satu penutup botol tu utk 10kg baju... jd 10 liter liquid tu boleh guna 3 bulan...katanyaaaaaaaa....

Takda maknanya!! Ku cuci cadar yg tak sampai 10kg.. guna 1 penutup je... tak bau ape pun... cadar macam cuci dgn air kosong je takde sabun...tak wangi n mcm tak bersih je...

Kali kedua cuci, guna 3 penutup... barulaa ada bau.. itu pun tak sekuat bau downy yg kite beli kat kedai.... kalau downy kedai, mesin tu tgh berputar, kite dah bau dah semerbak harumannya...

Adakah sy salah beli warna?? Atau mmg indah khabar dr rupa????

Kalau mmg betul takde kualiti maka sebotol jelaa..lepas ni bye2!!

No comments:

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.