For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Monday, June 23, 2014

Misi Jinak kan Kucing

2 ekor kucing ni.. asalnya duduk atas bumbung rumah masa kite baru pindah...Kitten lg mase tu dan ibu dia ada sekali...Sesekali dia turun n bila terserempak dgn kite dia akan lari...

Hubby pulak ckp nak bela kucing2 ni.. sbb tgk terbiar je... so ktorg pun mula bg makan...

Mula2 letak makanan kat luar pagar.. hari2 bg mmg habis.. lama2 ktorg pun nekad letak bekas makanan dalam halaman rumah...mmg habis licin laa makanan..tak pernah tinggal sisi...

Skrg ni dah genap 3 bulan bg makan... mak dorg pun tak tau pergi mana...hilang dah... sebenarnya dr bulan april lg mak dia tiba2 dah takde... so dua beradik ni skrg ni dah tak tinggal atas bumbung lagi...

Kat mane dorg duduk??? Aha!! Kat bawah kereta kite okehh.. hehehe

Dorg ni dah mula jinak tak jinak... hahaha..

Dah mula masuk rumah, ajak main, minta makanan.. tapi nak pegang tak boleh plak...nak menggigit je keje nyeee... tension aku!!

Biarlaa dorg.. malas nak layan.. mungkin lama2 dia ok laa tu..hehe..

No comments:

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.