For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Wednesday, January 22, 2014

Ikan Patin Sangkar

Hujung minggu lepas ke kampung encik tunang di Pahang... ada urusan sikit.. maklum lah lg 2 bulan.. mcm2 hal..hehehe...

Sebelum balik ke Melaka, sempat singgah beli ikan patin sangkar.. sampai 10 ekor memborong... hehe... ramai yg dok kirim... tp bakal kakak ipar yg bayaukan.. terima kasih byk2 kak ya!!

Perjalanan dr Pahang ke Melaka agak menyeramkan.. kiri kanan hutan/ladang kelapa sawit.. sekali sekala je nampak rumah orang...huhu.. bila dah alami sendiri, suruh encik tunang balik siang2 je.. agak bahaya la sbb takde org kan n kereta pun tak byk...

Then, start balik melaka je, tiap2 hari makan ikan patin.. mula2 mama masak, lepastu makcik pulak masak...skrg ni mcm muak laa pulak..hahaha :)

Diet mmg ke laut..harini start balik.. ngeeee

No comments:

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.