JAMU SERI PEMIKAT

JAMU SERI PEMIKAT
Untuk order, whatsapp Ika 012-2604959

Tuesday, March 8, 2011

Kembali....

Salam semua..Minta ampun banyak2 sebab dah lama tak meng'update'kan diri..
Sejak bekerja ni, kehidupan agak pack..dan sekarang hampir ke tahap maksimum..sebab weekends saya study part time pula...Saje je sebenarnya maximum kan masa..Konon2 nak buat diri leka dari perihal makan...Rupanya, taktik itu adalah tidak menjadi...Sedih kaaannsss...

Sekarang ni, saya tak tahu berat berapa..Lama sangat dah tak timbang..Hampir 4-5 bulan juga...Saya rasa macam dah kembali pada berat asal je...hehehe..Jangan marah =P

Baru2 ni, ada blogger organize diet contest..Memang ada keinginan nak masuk..Tapi bila tengok syarat2 kena update aktiviti, rasa macam tak boleh commit pula..Huhu..Sedih kann....Takpe2, siapa yg tak masuk tu, kite ikut je secara tak formal...Follow blog contestants, mana tahu ada tips2 yang kita tak tahu...Boleh kongsi ramai2 kan...heee...

Ok, for the first step, saya dah mula daftarkan diri saya SEMULA di Celebrity Fitness gym..Kalau ada rezeki lebih, teringin nak ambil Personal Trainer..Poket kena ada RM2K++ untuk PT...Sanggup tak?Hehehe...

Oklaaa...Harap sangat pada kali ini saya tak tewas lagi.Amin! =)

Yang mana yang sesat hampir masuk ke laut, jomlaaa kita mula balik misi kita....Chaiyok2!!

1 comment:

Unknown said...

patut dh x lama x nampak personal post ieka...kerja mana lani?

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.