JAMU SERI PEMIKAT

JAMU SERI PEMIKAT
Untuk order, whatsapp Ika 012-2604959

Monday, October 4, 2010

Keterangan The Biggest Loser (TBL) Blogger Musim Ketiga

Saya minta maaf banyak2 terlepas pandang hal ini...
TBL contest bukan semua yang tahu sebab contest ni hanya disiarkan di Astro..Saya assume semua tahu, minta maaf banyak2!^_^

Ok, contestnya ialah begini...

1. Hari Jumaat ni, saya minta semua peserta yang nak mendaftar timbang berat..Jadi, berat pada hari Jumaat ini adalah berat permulaan (Initial Weight)

2. Setiap minggu berat badan semua peserta saya akan update, jadi peserta2 hendaklah menghantar berat masing2 setiap minggu atau bila2 saya perlukan (sms akan dikirimkan jika saya tiba2 berminat untuk mengetahui berat badan anda..heh heh heh)...

3. Setiap kali update weigh in, saya akan umumkan pemenang...iaitu peserta yang berjaya menurunkan berat badan paling tinggi..(Kiraan mengikut peratusan penurunan berat badan)....

*saya tak ingat macam mana nak kira percentage...kiraannya dah set dalam document excell, saya curi je dari Kak Kaseh...hehehehe...

4. Usually saya akan minta berat pada hari Jumaat...Jadi, sepanjang minggu itu, BERUSAHALAH!!

Kalau masih blur akan pertandingan ni, sila refer blog TBL Blogger...

Terima kasih...

No comments:

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.