JAMU SERI PEMIKAT

JAMU SERI PEMIKAT
Untuk order, whatsapp Ika 012-2604959

Sunday, November 15, 2009

Diet Cara Selebriti Barat

Dari kepala hingga ke kaki semuanya nampak cantik bila kita lihat penampilan yang serba serbi cantik selebriti kesayangan kita ampai kita sering tertanya -tanya macamana nak dapatkan bentuk badan menarik lagi langsing macam mereka?? Disini kita kongsi serba sedikit tips dari beberapa orang artis barat yang boleh kita guna pakai untuk jadi amalan seharian kita. Nak cuba??

Langsing cara Halle Berry
Aktres yang meraih anugerah Oscar ini amat mementingkan penampilan dan imejnya. Oleh itu dia sentiasa mengambil berat akan soal pemakananya Katanya , ia bukan ia bukan hanya mengekalkan tubuh badan yang lansing dan nampak indah,tetapi kebih kepada aspek kesihatan. Tips mudah yang dipegang,tidak merokok dan tidak minum minuman keras. Paling penting,makan teratur dengan cara yang tidak berlebihan dan lakukan aktiviti fizikal. Jadi walaupun menghidapi diabbetis,Halle tetap kelihatan sihat dan seksi kerana sentiasa menjaga pemakananya dengan baik dan aktif melakukan aktiviti fizikal.


Jennifer Garner suka coklat
Selebriti yang memegang watak penting dalam siri lasak TV popular,Alias ini tidak terlalu terkonkong melakukan diet ketat setelah melahirkan anak. Umumnya,berat badan wanita selepas bersalin akan meningkat,jadi sukar untuk menurunkannya semula jika tidak diatur dengan baik. Tetapi bagi Jennifer ia tidak bermakna jika tidak menjaga permakanannya dengan baik.

Salad berisi protein menjadi makanannya setiap hari. Makanan seoerti waffles dan roti croissant di nyahkan ketepi. Aktiviti fizikalnya pula adalah hanya berjalan menyorong kereta sorong bayinya kepasar atau mengambil angin petang di kediamannya.


Diet protein gaya Hillary Swank
Demi untuk menjayakan peranannya dalam filem Million Dollar Baby, Hillary perlu menaikkan berat badanya hingga 10 kg daripada berat badab asalnya. Bayangkan bagaimana Hillary mahu menurunkan kembali berat badanya hingga berada ditahap seperti sebelumnya? Mudah saja bagi dia...Hillary lebih senang mengamalkan diet protein tinggi berbanding zat-zat lain.Selain iyu dia mengaturkan permakanan sneknya dengan baik.Pilihannya hanya buah-buahan,kekacang,yougurt dan 70% coklat pekat yang agak manis. Bukan itu saja,Hillary disamping berdiet Hillary juga selalu memberi bonus kepada dirinya dengan menikmati makanan kegemarannya sekali sekala dalam kuantiti yang kecil.


Beyonce Knowles catat apa yang dimakan
Untuk mengelakkan gangguan wajib menikmatihidangan pasi,tengahari,petang waima lewat malam sekalipun, Beyonce punya cara nya yang tersendiri untuk mengawal pola permakanan nya dengan baik. Beyonce sentiasa akan pastikan dirinya sentiasa membawa makanan kering seperti aprikot dan kekacang seperti badam.Selain rasanya yang lazat,iajuga rendah kalori. Beyonce juga selalu memebawa diari diet untuk memastikan dia mencatatkan apa yang dimakan nya agar dapat mengawal pengambilan makanannya setiap hari.

Sumber : SHVOONG

No comments:

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.