For Makeup Service, Contact Ika 012-2604959

Thursday, January 26, 2012

Saya nak kahwin... Hehe....

Tulun2... Saya kene kurus balik... Tulun2...

Tekanan tahap cipan ni... Tu laaa dulu sape suruh tak beringat...

Padan muka!

9 comments:

Nattasha Zainal said...

Dear,

you can always kurus..Insha Allah.. be positive ok.. :)

Cheers!

nazliahnazeer said...

tahniah kak ika! good luck! inshaAllah naz doakn. smoga bajaya.mesti boleh nye kali ni. utk nak kawen!nak pakai wedding dress cantik2! hee msti blh! ;))

klu cr photog, blh tnye sini jgk. ;p
http://www.facebook.com/samfesto

Zulaikha said...

Amin... Thanx for ur support...

chill2! Hehehe

Zulaikha said...

Naz... Tenkiu2... akak nak jd chantek mcm awk...ngeeee....

ibh said...

Ikaaaa..Tahniah dik..Tak pa..tak pa..Meh semangat balik. Akak pun tgh gigih juga ni..nak turunkan lg berat..Dah statik dah ni, tak mo turun2 dah...Heee

Alinx said...

tahniah dear... moga sukses ngan usaha mengurangkan berat sblm majlis, insyaALLAH...
jom sama2 usaha, i pun dah membelon smula dah ni

nadzirah.zulkepli said...

HEE. NAK KAWIN DAHH? alhamdulillah. nak kurus cara cepat, sihat & selamat tak? reply me. :)

gebu's fairy tales said...

amboi ika..dlm diam2 nak kawin ye..bulan brp?

I want to lose weight said...

wah.. tetiba :)

Jika ada sebarang masalah, boleh hubungi ZULAIKHA 012-2604959

Borang Tempahan Produk

Name:
Email Address:
No. Telefon / Contact No.
Alamat / Address
Nama Produk dan Kuantiti / List of product and quantity
Kaedah Pembayaran / Method of Payment

1. Harga produk tidak termasuk kos pos.Harga pos bergantung pada berat produk.

2. Penghantaran akan dibuat sehari selepas tarikh pembayaran.

3. Maklumat cara pembayaran akan diberi melalui emel selepas borang tempahan ini dihantar.

4. UNTUK MEMUDAHKAN LAGI URUSAN JUAL BELI, SILA ADD SAYA DI FACEBOOK.. pekantp at gmail dot com atau hubungi 012-2604959

 


This contact form was created by Freedback.